27 Μαρτίου 2024

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

 

Αγαπητοί Μελισσοκόμοι Καλημέρα σας.

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις λαμβάνοντας υπ.  όψη τον ν1361/83, την γνωμάτευση νομικού και τον ΔΙΑΧΟΡΙΣΜΟ  που θέλει η ΟΜΣΕ μεταξύ επαγγελματιών και μη ,κρίνοντας  δε ότι εξασκώ παράνομα τα καθήκοντα του Προέδρου, του εκπροσώπου στην ΟΜΣΕ, καθώς και την παράνομη συμμέτοχή μου στο Σύλλογο επαγγελματιών μελισσοκόμων Μαγνησίας, υπέβαλα την παραίτησή μου, και αιτήθηκα την διαγραφή μου.

Φεύγω με πικρία αλλά με ψηλά το κεφάλι γιατί για εννιά σχεδόν έτη υπηρέτησα τον κλάδο, ειδικά δε το τελευταίο εξάμηνο  μετά τις καταστροφές εντατικά με την Συντονιστική επιτροπή Θεσσαλίας πετύχαμε το 100% σε αυτά που ζητάγαμε, αλλά και με την Παν Ελλήνια συντονιστική που με τις κινητοποιήσεις καταφέραμε να ακουστούμε ως κλάδος.

Στα 34 μου χρόνια με την ενασχόλησή μου με την μέλισσα γνώρισα πολλούς αξιόλογους Μελισσοκόμους που πραγματικά εργάζονταν για την μέλισσα αλλά και πολλούς καιροσκόπους.

Αποχωρώ με ψηλά το κεφάλι μη αποδεχόμενος τον ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ και θα  διατηρήσω μέσα μου μόνον τις καλές αναμνήσεις, και αν ποτέ στεναχώρησα κάποιον ας με συγχωρέσει.

Σας χαιρετώ όλους

Κατσαρός Θεοδόσιος

Φίλος της  ΜΕΛΙΣΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου